Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Lillis - 21 september 2012 11:15

                                  En underbar fredag med en strålande sol och alla vackra höstfärger

                                  ute som är en fröjd för ögat.

                                  Har nu varit på min vanliga promenad och efter det så gick jag och

                                  handlade hem lite smått och gott till helgen, så nu är det bara att

                                  njuta av allt det goda.

                                  Kan berätta att det var en trevlig kväll hos Rita i går, hem kom

                                  jag oxå. Cyklade till henne och hem cyklade jag som ett skållat

                                  troll och då kan ni tänka er att det gick fort

                                  Efter lunch så kommer Greta över på en kopp kaffe och det  blir

                                  så trevligt att få umgås ett tag

                                    ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN FREDAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards