Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 27 september 2012

Torsdag!

Av Lillis - 27 september 2012 12:50

                                 En grå och trist morgon var det hos mig, men under förmiddagen

                                 lättade det lite och solen försöker leta sig fram något.

                                 Nu har Hasse varit här och hjälpt mig att dra lite kablar som

                                 jag inte fixar själv, och då är det tur att någon kan hjälpa mig.

                                 När han gick hem så gick jag ut på en liten promenad, så skönt

                                att röra på sig lite

                                Har nu gjort i ordning Chili con carne som jag strax ska äta och

                                njuta av, tycker att det är gott ibland

                                  EN FORTSATT BRA DAG OCH KVÄLL ÖNSKAR JAG ER  

 
 
Corina

Corina

27 september 2012 13:13

Här vaknade man till ett riktigt busväder, blåst och regn. Men nu regnar det i alla fall inte och det har ljusnat lite. Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

27 september 2012 14:06

Här vräker regnet ned och jag får vara go och gla ändå *ler*
Höstligt fin bild/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

27 september 2012 19:24

här har vi inte haft samma tur med vädret, regn och rusk, visst är det bra att ha någon som kan hjälpa en med sådant man inte riktigt fixar själv
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Bettan

Bettan

27 september 2012 20:55

Ja här har det bara varit busa väder =(. Men man får ju göra det bästa av det i alla fall =)
Mysigt foto på alla löven. Hoppas att du haft en bra dag & att solen den kom för att stanna hos dig idag. Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Maggan

Maggan

27 september 2012 21:20

Här har varit ett mulet men skönt väder idag utan regn.
Så fin bild du tagit.Tänk vad enkla höstlöv kan göra sig mot det gröna gräset. Som en tavla.
Hoppas du har det bra.Ja du är ju så morgonpigg på Fb varje dag.
Ha en skön kväll och god natt.
Kram!

http://Margaretha.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

28 september 2012 10:47

Kära vännen som jag fixar bloggarlayout för Skicka mig ett mejl, har viktig information, vi måste byta lösenord för bloggarna, eftersom det låg sparat i datorn. Har inga E-postadresser kvar.
Förlåt att jag inte hinner kommentera dina inlägg nu, men det kommer bättre tider hoppas jag.
Kramar

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 september 2012 17:21

Härligt med vänner som hjälper till :)
kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards