Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 29 september 2012

Av Lillis - 29 september 2012 11:17

                                     Fy sjutton vilket väder vi har,regnar och blåser som bara den,

                                     men jag tänkte skam den som ger sig på med kläderna och så

                                     gick jag ut en stund med hade göra att hålla paraplyet som

                                     bara vände sig, men detta väder hör väl till årstiden.

                                     Är så himla trött i dag har sovit så dåligt i natt, är det någon

                                     som vet om det varit fullmåne i natt?

                                    Så det blir nog att ta en tupplur på eftermiddagen så jag orkar

                                    med kvällen.

                                    I morgon så kommer min yngsta dotter Liselotte till stan så

                                    då ska jag möta henne på Centralen.

                                    I morgon tar jag ledigt från bloggen, återkommer på måndag.

                                     EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards