Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Regn och rusk!

Av Lillis - 29 september 2012 11:17

                                     Fy sjutton vilket väder vi har,regnar och blåser som bara den,

                                     men jag tänkte skam den som ger sig på med kläderna och så

                                     gick jag ut en stund med hade göra att hålla paraplyet som

                                     bara vände sig, men detta väder hör väl till årstiden.

                                     Är så himla trött i dag har sovit så dåligt i natt, är det någon

                                     som vet om det varit fullmåne i natt?

                                    Så det blir nog att ta en tupplur på eftermiddagen så jag orkar

                                    med kvällen.

                                    I morgon så kommer min yngsta dotter Liselotte till stan så

                                    då ska jag möta henne på Centralen.

                                    I morgon tar jag ledigt från bloggen, återkommer på måndag.

                                     EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA  

 
 
Margit

Margit

29 september 2012 11:40

Inte kul med dålig nattsömn!!! Sett att flera skrivit om FULLMÅNE...
Önskar dej en trevlig helg!!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

29 september 2012 12:18

Läste nyss om Corinas nattstörda sömn och fullmåne ;.)
Fint foto!
Bra njut idag och njut i morgon och var med din dotter/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 september 2012 12:44

här regnade det på förmiddagen, det är uppehåll just nu
trevligt med besök av dotter din :)
jättefin bild
fortsatt trevlig helg till dig
bamssekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
gerty

gerty

29 september 2012 17:31

Regnskurar här också tråkigt det är bara att sitta inne och mysa

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

29 september 2012 19:06

Ja det blåser kallt som f.. men ibland kikar den fina solen fram å vips så regnar det =(.
Önskar dig en härlig kväll & fin stund ihop med din dotter imorgon. Så ses vi på måndag igen =)
Kramis

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

29 september 2012 19:08

Ja du detta väder kan man ju få nippran på men som sagt det är bara att gilla läget.
Du är ju duktig som går ut fast det är ruggigt.
Hoppas ni får en trevlig stund imorgon.
Ha en fin lördagskväll!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Gunilla

Gunilla

30 september 2012 00:15

Jag störs inte av ngn nymåne. Sover lika bra för det. Sover hårt gör jag oxå.
Regnat här oxå, så det är nog att gilla läget, som det är för tillfälligt. Hoppas på bättre väder under söndagen. Ska äventuellt ta ngn promenad med *dotra* då

kram

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Monica

Monica

30 september 2012 12:15

Vädret är man verkligen riktigt less på,men det är inte lönt att klaga.Jag har också lite svårt med sömnen vissa gånger när det är fullmåne.Inatt ska det vara fullmåne enligt almanackan,men den lyste för full kraft i fredags kväll tyckte jag när jag kikade ut genom fönstret när vi såg på tv.Somnade sen inte förrän klockan var över tre.
Hoppas din dag är bra//Kram

http://violett.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 september 2012 15:50

Jag är också less på detta väder, dock idag har vi här i köping haft sol hela eftermiddagen så det kanske blir ett par fina dagar nu :)
Kram kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

30 september 2012 16:30

Ja visst är det ruggigt idag har faktiskt solen skinit här i Örebro trakten
Jag har alltid svårt att sova vid fullmåna och det var det för några kvällar sedan.
Vi får hoppas att år 2013 bjuder på Sol sol sol inget regn
För detta år går nog till historien som det regnigaste på många år.
Ha en fin Söndag kväll kram Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 september 2012 18:24

Sv: hoppas att du har en bra dag med dotra din
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Love

Love

30 september 2012 22:56

En hel dag utan regn men nu vid 23-tiden när jag var ute regnade det igen. Om det höll sig till nätterna gick det väl an.
Hoppas du o Liselott haft en bra dag mysigt när man får vara tillsammans.
Jag märker också av fullmånen men här lyser den tyvärr inte in i mitt sovrum som jag tyckte var så härligt på landet.
Leif har fått en ny medicin och den verkar lugna ner honom för dom sista dagarna har varit mycket bättre.
Du ska ha det så bra o hoppas du får sova gott.
Kramiz.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

1 oktober 2012 00:04

Ja fullmåne är det, det har nog bidragit extra till mina sömnlösa nätter. Regnet kommer varje dag och natt, så mycket snö det skulle varit om det var minus ute. Oktober i morgon och snart jul, det är inte klokt.
Kram och godnatt !

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards