Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under september 2012

Av Lillis - 5 september 2012 11:54

                                  En solig och vacker höstdag har vi, men det blåser som sjutton

                                   men så skönt ute.

                                   Nu ser man att hösten är här och man ser även på löven som

                                   börjar att skifta färg, gillar hösten med alla fina färger.

                                   Har nu varit ner på stan och uträttat lite saker till helgen,

                                   fick oxå tag i en blus som jag gillade och som ni får se på

                                   kort i morgon för jag tvättade upp den när jag kom hem

                                   så den hänger på tork nu.

                                   Är rädd för att bli för tjatig men jag måste få visa kort på

                                   Maria och hennes håruppsättning som hennes vän Valencia

                                   gjort, så fint

                                           ÖNSAKE ER EN BRA OCH SKÖN ONSDAG


                                          

Av Lillis - 4 september 2012 13:33

                                 I dag så lyser solen med sin frånvaro, men ändå så tyckte jag att det

                                 var ganska så skönt ute, men innan kvällen så har vi säkert fått lite

                                 regn det ser nästan ut att komma.

                                 Nu som först så börjar jag att känna mig utvilad efter helgen som

                                 varit.

                                 En ny fest väntar mig på lördag igen ska till Köping på 60års kalas

                                 ska  bli så himla roligt

                                  Har inte mer att skriva om för dagen

                                         EN FORTSATT BRA DAG OCH KVÄLL SKA NI HA


                                         

Av Lillis - 3 september 2012 12:17

                               I dag så orkar jag att berätta lite mer om lördagens bröllop,vi närmaste

                               anhöriga träffades hemma hos Mikaels föräldrar där bara bruden var med

                               tror att det var någon slags hyllning åt bruden. Var oxå med 2 killar som

                               videofilmade allt och dom var även med hela natten lång.

                               Vi närmast anhöriga fick åka buss till Södertälje.

 

    Här är ett kort på Peter där han går ut med Maria till limousinen som ska ta dom till Södertälje.

     Peter var även Best man till Mikael och Mikaels syster Rahel var tärna åt Maria.  

                                                  
Brudens mor min dotter Carina.

    

                        Här väntar Peter och Mikael på att Maria och hennes pappa ska komma, men

                        det kortet blev så mörkt så det kan jag inte visa.

 

               Många har undrat om dansen gick bra och det gjorde den  

                                      Ska oxå visa ett kort på tårtan som var helt enorm

 

            Tycker inte om att vara med på kort,men här får ni se mig i klänningen.

            Kan även berätta att bröllopsfesten höll på till 03,00 på söndagen och

            så fick vi vänta på bussen ett bra tag så kl:05,,00 var vi tillbaka i stan

             efter detta underbara bröllop

                             ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH FIN MÅNDAG

Av Lillis - 2 september 2012 12:13

                              Som ni alla vet så var jag på bröllop i går och det var i Södertälje.  

                  Det går inte med ord att beskriva vad jag fått uppleva det måste ses

                  Ett helt otroligt vackert bröllop med ett hav av vackra klänningar

                  dans och så mycket glädje.

                   .      

   

Bilderna får tala för sig. ( Klickbilder)

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards