Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 18 november 2012

På banan igen!

Av Lillis - 18 november 2012 11:13

                                En grå och trist söndag är det här i Eskilstuna, regnet hänger

                                i luften, har varit ut på en kort promenad men det var inte ett

                                dugg skönt ute, så nu tänker jag hålla mig inne resten av dagen.

                                Ska ta och smeta i lite färg i håret då kanske allt känns lite

                                bättre och snyggare blir jag oxå.

                                I går kväll så tittade jag på " Så mycket bättre" måste nog säga

                                att det är ett toppen program som jag gillar väldigt mycket, så

                                kul att höra när dom tolkar varandras låtar.

                                Nu ska jag ta fasta på texten som står på kortet jag ska visa er.

                                  HA EN FORTSATT BRA DAG OCH VAR RÄDDA OM ER.  

 
 
Margit

Margit

18 november 2012 11:26

Jag tycker också mycket om det programmet.."Så mycket bättre"! Och tycker att DARIN och Miss Li var dom som sjöng bäst...Detta program vill jag INTE missa.
Trist väder här också idag...sk jobba i natt..på MSE....
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

18 november 2012 11:51

här hänger det inte bara i luften, det regnar helt enkelt
så här håller vi nog oss mest inne idag
ha en fin söndag vännen
kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Lena

Lena

18 november 2012 11:58

Och här regnar de nu... typiskt precis när jag skulle ut på promenad.Ha en skön Söndag du med...kramar till min goa vän...

http://min-bloggis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

18 november 2012 12:05

Ja du ett riktigt gråväder med regn här hos mig.
Jag såg oxå Så mycket bättre och tyckte MISS LI var bäst igår.
Darin är väl ok men hans låtar låter lika vad han än tar sig an för låt tycker jag. Men en duktig kille är det.
Tror verkligen jag oxå ska göra som det står på fotot.
Ha en fin söndag!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

18 november 2012 14:08

Så braigt kort!
Så mycket bättre ... så klart att jag också såg det ;.)
Dis och fukt och regn och plusgrader hos mig också /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

18 november 2012 17:32

Usch ja, vilket struntväder. Mycket skönare att vara inne! Jag missade gårdagens Så mycket bättre så jag får gå in och kolla på datorn lite senare. För att missa det, det går inte!! :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

18 november 2012 17:42

Ett sanningens ord på den bilden :)
Ja idag har det varit trist väder, hoppas på bättre i veckan!
kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

18 november 2012 19:46

Häftigt foto. Jag gillar oxå det programmet. Som de flesta så tycker jag att Miss li och Darin är bäst. Ha en fortsatt skön kväll.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
kristina

kristina

18 november 2012 20:46

Härlig bild du visar.
Imorgon ska det bli fint väder sägs det.
Ha det gott och go kram
Kramar!

http://kristinakickibloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

18 november 2012 23:35

Vädret förvånar mig inte längre. Det är som det är och blir som det blir. Han där uppe kör bara med repriser, precis som TV utbudet av programen gör under sommaren, där fick jag till det haha. Jag håller med din bild med klokorden.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards