Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 november 2012

Av Lillis - 28 november 2012 10:55

                                  En dag med snö blandat regn har vi, var ute en kort sväng för att få

                                  tänka att få lite distans till allt som händer och sker. men det var

                                  inte alls något skönt ute.

                                  Som en del av er säkert har märkt så har jag varit väldigt låg ett tag

                                  ochjag måste försöka att ta mig upp till ytan igen och vara stark

                                  känns som hela mitt hjärta ska gå i tusen bitar, tids nog ska jag

                                  berätta för er men inte just nu, så ni får ha tålamod med mig 

                                  och min deppighet. Kan bara säga var rädd om alla som står er

                                  nära och visa kärlek.

                                  EN BRA ONSDAG TILL ER OCH MÅNGA KRAMAR  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards