Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 25 december 2012

Juldagen!

Av Lillis - 25 december 2012 10:58

                                 Önskar er alla en god fortsättning på julen, Vilket snöoväder

                                 vi har i dag, började att snöa under natten och snöar

                                 fortfarande.

                                 I går så firade jag julafton hos Carina och hennes sambo,

                                 min andra dotter Liselotte och hennes man och även

                                 Peter var med. Det var en mycket lugn och skön julafton som

                                 vi firade. Ett tag så visste jag inte om jag skulle gå till

                                 Carina för jag är så himla förkyld men hon ville att jag skulle

                                 komma och så fick det bli.

                                 ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH SKÖN JULDAG.  

 
 
Corina

Corina

25 december 2012 11:11

Man börjar lessna på snöandet även om det hos mig snöar försiktigt i alla fall. Snö i all ära men nu har vi tillräckligt tycker även jag som gillar snön ;) Kram å god fortsättning !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Bettan

Bettan

25 december 2012 14:19

Usch va snö ni har fått. Detta fick vi till julafton men har redan regnat bort.
God fortsättning på julen önskar jag dig. Kramis <3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

25 december 2012 17:50

Jadu fytusan nu räcker det med denna snö för min del.
Skönt att du kunde vara med på julafton trotts din hesa hals o host!
Ha en fin fortsättning på kvällen!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

25 december 2012 17:58

Kul att se att det inte bara är vi högst upp i landet som har snö. Har lagt till dig i min blogglista. Hoppas det är ok? God fortsättning.

http://mariannesturk.blogg.se

 
Gunilla

Gunilla

25 december 2012 19:26

Här har det oxå snöat massor. Får nog ut och skottta på framsidan i morgon. Det har inte varit ngn snöplogning här, så det är lite tungt att gå i snön :(

Ha en bra julhelg

Kram
Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

26 december 2012 07:40

Kul att läsa att du fick en fin jul /kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

26 december 2012 09:34

God fortsättning på julhelgen. Hoppas din förkylning är på reträtt, så jobbigt att vara sjuk. Det blev säkert en fin julafton med dina kära trotts det. Snart Nyår, hoppas det blir ett glädjens år. Det snöar här även i dag, men i mindre omfattning en tidigare om dagarna. Mina gäster åker hem i dag och det blir tyst och konstigt i stugan, men så är det tyvärr, inget mys varar för evigt.
Krya på dig vännen / kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards