Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under december 2012

Av Lillis - 21 december 2012 12:15

                                  I dag så snöar det i Eskilstuna och några grader kallt har vi,

                                  men tyckte att det var väldigt skönt ute.

                                  Har nu varit ut och handlat så nu är allt klart och det känns

                                  så skönt,att bara få ta dagen som den kommer.

                                  Under eftermiddagen så ska jag griljera skinkan och senare

                                  så blir det att ta en skinksmörgås eller två och det ska bli

                                  smarrigt och gott

                                      EN BRA OCH SKÖN FREDAG SKA NI HA.  

Av Lillis - 20 december 2012 12:38

                                           I dag mina vänner så har jag bloggtorka som heter duga,

                                           har så mycket annat att tänka på så i dag blir det inget

                                           inlägg, men jag återkommer i morgon igen.

                                           EN BRA TORSDAG SKA NI HA OCH STRESSA INTE.

Av Lillis - 19 december 2012 08:05

                                  Börjar dagens inlägg med att gratta min älskade dotter Carina som

                                  i dag fyller år. Du är det bästa som hänt mig, du har även gett

                                  mig så mycket glädje genom åren och du har även gett mig två

                                  fina barnbarn Peter och Maria.

                                   

                                 I går så fick jag en flaska glögg av en granne med smak av

                                 Chili och Choklad, inte riktigt i min smak glögg ska smaka

                                 glögg och inget annat.

                                Nu ska jag ute lite senare och handla lite till sen får det

                                vara för min del

                                  EN BRA OCH SKÖN ONSDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA

Av Lillis - 18 december 2012 12:22

                                  I morse så hade vi några minus grader, men tyckte att det var

                                  ganska så skönt ute.

                                  Har nu varit ut och handlat lite men får även fortsätta i morgon,

                                  ställer mig frågan varför man ska stressa till julen på detta

                                  vis för det blir ju  jul ändå och finns ju så mycket annat som är

                                  viktigare. Under eftermiddagen så ska snabeldraken få komma

                                  fram och göra lite nytta för sig.

                                  Visar en bild för er så ni får se så smutsig snön är

                                   Har inget mer att skriva om för dagen, återkommer i morgon

                                      HA EN BRA TISDAG OCH VAR RÄDDA OM ER.  

Av Lillis - 17 december 2012 11:34

                                  Nu går tiden fort den går med vindens hastighet och en vecka kvar till jul.

                                  Under morgontimmarna har tvättstugan fått besök av mig.

                                  Fortfarande töväder här, så i dag så åkte broddarna på när jag var ute

                                  och på vissa ställen så var dt så halt, tittar ut och ser att det börjat att

                                  snöat igen

                                  I går eftermiddag så var jag ju hem till Maria och Mikael och det blev en

                                  försmak på julen hon hade gjort i ordning jul mat som smakade så bra.

                                  Dom är inte hemma över julen i natt så åker dom till Arlanda och därefter

                                  åker dom på bröllopsresa.

                                                  
     EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG ÖNSKAR JAG ER.











Av Lillis - 16 december 2012 11:42

                                     Redan 3:e advent och nu går det undan i svängarna, i dag så

                                     har vi töväder och några + grader och snön som var så vit och

                                     fin förut är nu smutsgrå och det har även försvunnit lite av

                                     den vita varan.

                                     Under eftermiddagen så ska jag hem till barnbarnet Maria och

                                     hennes Mikael är bjuden på mat ska bli så mysigt och roligt att

                                    träffa dom igen det var ett tag sedan.

                                      ÖNSKAR ER EN BRA OCH FIN ADVENT.

                                     

  

Av Lillis - 15 december 2012 11:24

                                  Grått och trist väder blir aldrigt riktigt ljust i dag,

                                  fast det är 0 gradigt så var det inget skönt och

                                  blåser som bara den gör det oxå, i dag så fick jag

                                  gå och spänna mig lite för det var lite halt och

                                  broddarna låg kvar hemma.

                                  Ska bli så kul att titta på när artisterna i

                                  "Så mycket bättre" sjunger duett med varandar.

                                  Måste få visa en av mina Orkideer som är full

                                  med knopp.

                                      EN SKÖN OCH MYSIG LÖRDAG SKA NI HA  

Av Lillis - 14 december 2012 11:49

                                          Med allt vad det innebär, som alltid om fredagar så har

                                          jag varit ut och handlat hem mat till helgen magen måste

                                          ju ha sitt, men just nu har jag ingen matlust måste tvinga

                                          i mig mat och man måste ju äta för att orka med allt.

                                          Hela morgonen har det snöat här och just nu så har vi bara

                                          -2,6 grader. Var riktigt skönt när jag var ute så det blev

                                           en liten promenad innan jag gick och handlade

                                           Har inget mer att skriva om för dagen

                                            ÖNSKAR ER EN BRA OCH MYSIG FREDAG





Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards