Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Lillis - 22 januari 2013 11:24

                                      En mycket vacker vinterdag med sol, men kallt som sjutton

                                      - 15 grader på morgonen.

                                      Pulsade på mig mycket kläder och gick ut en kort sväng, men

                                      fy vad det bet i kinderna, men det går ju över när man kommer

                                      in i värmen igen och tur är väl det.

                                      I går kväll så provade jag lite kläder som jag inte haft på länge,

                                        fy vad dom hade krympt i garderoben,kan inte förstå det(ler)

                                       men det får man ta med en klackspark huvudsaken att man får

                                       vara frisk och kry och några kilon hit eller dit spelar ingen roll

                                          NU MINA VÄNNER FÅR NI TA VARA PÅ DENNA DAG

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards