Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 26 januari 2013

Av Lillis - 26 januari 2013 11:19

                                         Under morgonen så snöade det lite lätt här och bara några

                                         få minusgrader har vi och det bockar och tackar jag för.

                                         Det var riktigt behagligt när jag var ut på min promenad.

                                         Som jag berättade i går, så skrev jag att jag skulle få

                                         främmande i kväll, och det är bästa Rita som kommer

                                         vi ska äta  lite gott och även ta några glas vin och det

                                         ska bli så mysigt och trevligt att få umgås med henne.

                                         Nu har jag inte tid att skriva mer ska börja på

                                         förbereda lite

                                              ÖNSKAR ER EN BRA OCH TREVLIG HELG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards