Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Lillis - 6 februari 2013 10:59

                                  I morse så låg dimman tjock över stan, men nu har det lättat

                                  något. Under natten så har det frusit på, så när jag tog en

                                  promenad hem till Anita för att kolla post och lägenhet så

                                  var det så himla halt på vissa ställen, då undrar ni säkert varför

                                  jag inte hade broddarna på mig och jag kan bara svara att dom

                                  låg kvar hemma och där gör dom ju nytta.

                                  Läste i tidningen att domen mot Lotta Engberg faller i dag

                                  angående skattebrott hon står åtalad för,ska bli spännande

                                  och se vad det blir av detta.

                                  I kväll så är det åter dax att bänka sig framför Tv: och kolla

                                  på Farmen och 112-på liv och död.

                                              HA EN BRA OCH SKÖN ONSDAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards