Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Lillis - 8 februari 2013 13:29

                                          På schemat i dag så har det stått handling inför helgen så

                                          nu är detta avklarat för denna gång.

                                          Några minus grader har vi men det blåste som sjutton när

                                          jag var ute. Kom en kille och joggade om mig när jag gick och

                                          vet ni vad han hade på sig, han hade byxor som gick till knäna

                                          och inga strumpor, fy vad jag frös när jag såg honom.

                                          Nu har Greta varit här en stund alltid lika kul att träffa

                                          henne och prata lite strunt

                                           EN BRA FREDAG OCH TREVLIG HELG ÖNSKAR JAG ER  








Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards