Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 februari 2013

Av Lillis - 12 februari 2013 12:25

                                   Ni kanske kommer ihåg att jag skrev för ett tag sedan att

                                   jag varit på Mammografi och nu har det gått 14 dagar och

                                   i går så fick jag ett brev att allt var ok, så glad och lycklig

                                   jag blev.

                                   under morgonen så har det snöat lite lätt och nu kommer

                                   det större flingor, har även varit ut på en liten promenad,

                                   det var riktigt skönt ute men kunde inte gå så långt som

                                   jag ville för jag har fått så ont i ett knä, men det är väl

                                   inget att gnälla över det finns dom som har det värre.

                                   Under eftermiddagen så kommer barnbarnet Maria hem

                                   till mig så roligt att få träffa henne igen.

                                     EN BRA TISDAG ÖNSKAR JAG ER ALLA  







Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards