Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 februari 2013

Av Lillis - 13 februari 2013 11:21

                                      Ännu mera snö har vi fått under natten, hur ska detta sluta.

                                      När man kommer ut så blir man riktigt bländad av allt det

                                      vita. Gick en promenad hem till Anita och kollade att allt

                                      var som det skulle, på söndag kommer hon hem då är mitt

                                      uppdrag slut för denna gång men det är kul att kunna

                                      hjälpa till. Även i dag så gick jag inte så långt för jag kan

                                      ju säga att jag känner av att jag har ett knä..

                                      I kväll så är det Farmen och Sveriges mästerkock som gäller

                                      här hos mig. Tänkte att visa vad snö vi fått.

                                        HA EN FORTSATT BRA ONSDAG OCH TA HAND OM ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards