Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Lillis - 19 februari 2013 12:24

                                  I dag så blåser det nästan halv storm, och snöat har det oxå gjort,

                                  -3,9 grader i morse. Jag var tvungen att gå till Apoteket annars

                                  hade jag varit inne i stugvärmen, fy sjutton så kallt det var ute.

                                  Kan oxå berätta att nu är jag bra i mitt knä.

                                  Ni kanske undrar varför vi inte var med min dotter hela tiden i

                                  går, men när hon fått det Radioaktiva medlet så fick vi inte

                                 vara med och sedan så tog det ju några timmar, så det var därför

                                  vi åkte ut och tittade i Uppsala.

                                  Här är det oxå jätte halt så även fast broddarna var på så var det

                                  myrgång som gällde.

                                        EN BRA TISDAG SKA NI ALLA HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards