Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 20 februari 2013

Av Lillis - 20 februari 2013 12:10

                                  I dag är första dagen på länge som jag inte varit ut på promenad,

                                  tänker hålla mig inne resten av dagen, är inte sjuk ifall ni tror

                                  det. Har kännt mig slö,slapp och likgiltig ett tag men under förmiddan

                                  så satte jag fart på dököttet och började att städa mitt hem ordentligt

                                  och så skönt det kändes när städningen var klar.

                                  Nu kan jag med gott samvete ta det lugnt resten av dagen och bara njuta.

                                  I går så blev jag så sugen på Fläskpankaka har inte ätit det på länge

                                  så i dag så tog jag och gjorde än och så gott det var.

                                  Nu i kväll så ser jag framemot och titta på Sveriges mästerkock

                                                  
      HA EN FORTSATT BRA ONSDAG  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards