Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 21 februari 2013

Av Lillis - 21 februari 2013 12:26

                                   I morse så var det grått och trist och -5,3 grader men under

                                   förmiddagen så kom solen fram och nu skiner den så fint och

                                   genast så blir allt så mycket lättare och bättre. Nu längtar

                                   jag efter våren och värmen men det är nog fler än jag som

                                   gör. I dag har jag i alla fall varit ute en sväng, halt på vissa

                                   ställen men väldigt skönt ute.

                                   Såg när jag var ute att dom skrapat i hop snö, det är stora

                                   snöhögar över allt.

                                   Sitter och tittar på sprint i skidor, så  spännande och kul

                                        EN FIN TORSDAG TILL ER ALLA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards