Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Vacker dag!

Av Lillis - 21 februari 2013 12:26

                                   I morse så var det grått och trist och -5,3 grader men under

                                   förmiddagen så kom solen fram och nu skiner den så fint och

                                   genast så blir allt så mycket lättare och bättre. Nu längtar

                                   jag efter våren och värmen men det är nog fler än jag som

                                   gör. I dag har jag i alla fall varit ute en sväng, halt på vissa

                                   ställen men väldigt skönt ute.

                                   Såg när jag var ute att dom skrapat i hop snö, det är stora

                                   snöhögar över allt.

                                   Sitter och tittar på sprint i skidor, så  spännande och kul

                                        EN FIN TORSDAG TILL ER ALLA.  

 
 
Spanaren

Spanaren

21 februari 2013 13:12

Heja, heja för våra fina flickor i sprinten.
Hoppas att detta nu hela vägen går ;.)

Se vad ni har fått stora snöberg /kram

Ps Ha en bra dag

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

21 februari 2013 15:53

Här har de oxå fullt sjå med att få undan all snö. Det är bra för nu ska det ju bli varmare så då vore det toppen om vägarna kunde bli bara igen. Ha en bra avslutning på veckan. Kram

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Gunilla

Gunilla

21 februari 2013 16:07

Här har det oxå varit fint väder med lite sol, men så kallt fortfarande.
Var ut på en solskenspromenad med hunden.

Kram
ha det bra

Gunilla

http://gunillaskatter.blogg.se

 
Malin

Malin

21 februari 2013 16:12

Även jag längtar till våren och visst blir man glad av solens strålar som behagar visa sig lite då och då :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 februari 2013 18:21

ungefär lika många grader här men här var det riktigt kyligt eftersom det blåste när vi tog eftermiddagspromenaden
vad mycket snö
kramar vännen och en fin kväll till dig <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

21 februari 2013 23:24

Har varit ok väder här i dag om en kyligt. Men till natten nu så är det kyla -9* så jag har inga vårkänslor ännu. När jag tittar på din bild så är det mycket vinter kvar även hos dig, jisses vilka snöhögar. Jag har också tittat på skidor i Tv:n i dag, så spännande. Har inte förut om vintrarna varit så intresserat av skidor, men i vinter har jag troget tittat, hejat och hållit tummarna, nu går jag inte miste om något.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se/

 
Cina

Cina

22 februari 2013 07:28

Ja du fytusan så höga snövallar de har lagt upp överallt det blir mycket översvämningar när det börjar smälta!
Underbart med sol igår man blir såååå glad.
Kramen min vän!

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

22 februari 2013 11:00

Tittar in för att önska dig en trevlig helg
Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
kristinakicki

kristinakicki

22 februari 2013 11:41

Här var det jättekallt när jag var ute för en stund sen. jag tog sparken för det var halt. Då kommer grusbilen! Men det gick ganska bra att åka vid kanten.
Jag önskar dig en mycket trevlig helg och en go kram vill jag ge dig.

http://kristinakickibloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards