Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 februari 2013

Av Lillis - 24 februari 2013 11:32

                                    En småkylig söndag har vi, och även grått är det ute, men ändå

                                    så är det väldigt skönt att få komma ut och rensa huvudet från

                                    alla tankar som snurrar.

                                    Skrev ju i går att jag betalt travet, men kan tala om att det inte

                                    blev någon vinst så det fick jag klara mig utan.

                                    Som jag skrivit förut så är jag väldigt intresserad av skidor och

                                    det sitter jag och tittar på just nu, är så spännande att se hur

                                    det går för Svenskarna är bara att hålla tummar och tår

                                         EN BRA OCH SKÖN DAG SKA NI ALLA HA.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards