Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under februari 2013

Av Lillis - 3 februari 2013 11:52

                                     I dag så har jag bloggtorka som heter duga, men kan

                                     i alla fall tala om att vi har en helt underbar söndag

                                     med sol och skönt var det oxå ute

                                           ÖNSKAR ER EN SKÖN SÖNDAG, KRAM.

Av Lillis - 2 februari 2013 11:28

                                  En kylig morgon med minus 8 grader, men nu skiner solen så

                                  fint och fåglarna kvittrar så det står härliga till.

                                  Nu har jag varit ut på en mycket skön promenad, så nu känner

                                  jag mig riktigt pigg.

                                  Blev så överraskad och glad i går när posten kom fick ett stort

                                  brunt kuvert från vår bloggvän Ruth med en gåva som värmer

                                  både fötter och handleder, här ser ni på kortet vad fint hon

                                  stickat åt mig. Tack snälla Ruth.

                                  Kortet är inte så bra men jag hoppas att ni ser ändå.

                                    ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.  

Av Lillis - 1 februari 2013 13:47

                                        En solig och vacker fredag har vi här, i morse så var

                                        det -4 grader. I morse så var jag ute tidigt skulle

                                        möta min  dotter och barnbarnet Maria vid lasarettet

                                        starx före kl:9, för att vara med när min dotter fick

                                        sin behandling och den tog några timmar. Så

                                        känslomässigt jobbigt var det att stå och se på när

                                        hon fick den tuffa behandlingen. Men jag hoppas av

                                        hela mitt hjärta att hon även denna gång ska få må

                                        bra. Efteråt så gick vi ner på stan en sväng .

                                             ÖNSKAR ER EN BRA OCH FIN DAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards