Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Lillis - 2 mars 2013 11:18

                                           Grått och trist väder, blåser och snöar mellan varven.

                                           Har varit ut på en kort promenad men kan inte påstå

                                           att det var något skönt ute.

                                           Undrar ni hur min lördag ser ut så ska jag berätta det

                                           för er. Först är det skidor 30 km för damer som gäller

                                           och efter det så ska jag bort  en stund och i kväll

                                           så är det åter Tv:n som gäller och även lite gott att äta.

                                           Nu när jag sitter och skriver detta inlägg så ser jag

                                           att solen börjar visa upp sig.

                                             ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards