Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Lillis - 6 mars 2013 10:33

                                       En solig och vacker dag har vi, det var så himla skönt ute.

                                       Så nu är det bara att passa på att njuta av denna dag.

                                       I går mot kvällningen så fick jag ett telefonsamtal om

                                       ett rop på hjälp, personen ville att jag skulle följa med

                                       till Psykakuten så det var jag och en person till som var

                                       med upp. Vi satt där i några timmar, och personen blev

                                       inlagd så nu hoppas jag att personen får den hjälp den

                                       behöver.

                                       Blev så illa berörd när jag satt där, så många trasiga

                                       människor det finns. Kanske var det nyttigt att få se

                                       man är ju inte van med sådant.

                                                 EN FIN OCH BRA ONSDAG SKA NI HA.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards