Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Lillis - 11 mars 2013 11:31

                                   I morse så var det - 14 grader, så nu undrar jag var våren tagit

                                   vägen, men det är nog fler än jag som undrar.

                                   Hade ett viktigt möte inbokat till kl:10 annars hade jag aldrig

                                   gått ut så tidigt utan väntat med min promenad längre fram på

                                   dagen, fy så kallt det var och vad jag frös.

                                   Hoppas att ni alla har haft en bra och skön helg. Min helg har

                                   varit lugn och skön , inga större utsvävningar här inte.

                                   På eftermiddagen så blir det att ta en promenad i det vackra

                                   vädret så jag får lite sol på mig

                                                  
  ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards