Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Lillis - 12 mars 2013 12:38

                                       Efter ännu en kall natt och morgon så skiner nu solen igen,

                                       har nu varit ut på en liten motionsrunda, blåste lite men

                                       det gör det alltid här i stan.

                                       Träffade på lite bekanta när jag var ute så en trevlig

                                        pratstund blev det.

                                        Ännu mera prat blev det när jag kom hem för då kom

                                        Hasse och han kan konsten att prata av bara sjutton,

                                        men han är väldigt snäll och jag har känt honom i

                                        40 år, blev bekant med honom när min dotter Liselotte

                                         kom till oss och även dom adopterade en dotter som är

                                         ett år yngre en Liselotte.

                                         Kortet som jag skall visa för är på väg till stan

                                           EN BRA TISDAG SKA NI ALLA HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards