Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Lillis - 13 mars 2013 12:06

                                        I morse när jag slog upp mina ljusblå så trodde jag inte det

                                        var sant när jag fick se att det kommit snö under natten,

                                        men nu har det försvunnit av solen.

                                        Har funderat på att säga upp min hemmatelefon, som det är

                                        nu så blir det ganska dyrt med både mobil och hemmatelefon

                                        så nu har jag varit och hört mig för hos olika telebolag och

                                        olika pris är det över allt om man vill ha ett fast pris att ringa

                                        för, så jag vet inte hur jag ska göra än måste prata med någon

                                        som förstår sig på detta.

                                        I kväll så är det åter dax för Sveriges mästerkock så spännande

                                            
NU FÅR NI HA EN FORTSATT BRA ONSDAG.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards