Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 19 mars 2013

Iskalla vindar!

Av Lillis - 19 mars 2013 12:38

                                    -9 grader i morse och snöar från och till hela tiden.

                                    Gick ut på en promenad under förmiddagen men  fy

                                    sjutton så kallt och blåsigt det är ingen höjdare att

                                    vara ute, så nu blir det att hålla sig inne resten av

                                    dagen och göra lite nytta och även gosa lite med

                                    Snuttan om hon är på det humöret,

                                    Nu har oxå Hasse varit här och fikat och pratat

                                    bort en stund, så nu ska jag göra iordning mat så

                                    det blir Torskrygg.

                                       EN BRA DAG SKA NI ALLA HA.

 
 
Cina

Cina

19 mars 2013 12:55

Ja du detta väder är ingen höjdare att vara ute i fysjutton.
Inget skönt alls vill ha lite värme snart!!!
Torskrygg det är mycket gott tycker jag.
Här blir det enkelt idag spagetti o köttfärsås det få duga.
Ha en fortsatt fin tisdag!
Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

19 mars 2013 13:10

Nä fasen e de gott att vara ute kallt å blåsigt, fy rackarns.
Tror de får bli lite brödbak idag känns skönt med värmen från ugnen.
Hoppas du får en fin dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Spanaren

Spanaren

19 mars 2013 13:22

Blåser hos mig också och är just nu minus 10,1 grader kallt. Det var ännu kallare i morse då jag och Sokko gick våran prommis. Pussa Snutta från oss och en varm go kram till dig/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 mars 2013 17:31

det var verkligen kyligt ute idag, jag frös på promenaden och det brukar jag verkligen aldrig göra
torskrygg har jag nog aldrig ätit
Sv: jo, Maja fick tag i rätt bok till slut :)
en fin kväll till dig vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Annika

Annika

19 mars 2013 20:21

Svårt att tro att det är vårdagsjämning i morrn. Men vi får hitta på lite inomhus aktiviteter istället. Då jag åkt på en förkylning så har jag tillbringat mest hela dan i sängläge. Ha det så gott. Kramen.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

19 mars 2013 22:44

En sen vår är det över hela Sverige, men den dyker nog snart upp när den väl kommer på tanken. Kyla även här, men har inte förväntat mig annat här uppe heller. Har bara lata dager nu för tiden, inte så bra för man blir så slö.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
kristinakicki

kristinakicki

20 mars 2013 08:17

Det blåser kallt och snöar lite men det är inget gåutväder inte.
Ha det gott och go kram!

http://kristinakickibloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards