Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 mars 2013

Av Lillis - 25 mars 2013 11:15

                                   En strålande dag med en härlig sol som lyser så vackert.

                                   Har varit ut på en promenad och några grader kallt var

                                   det allt, men eftersom Snuttan det bustrollet gnagt

                                   sönder sladden på termometern så kunde jag inte se hur

                                   många grader det var. Hade ingen lust att gå ner på stan

                                   och köpa ny det får jag göra en annan dag när andan faller

                                   på. I morse så ringde jag till min Vårdcentral och beställde

                                   tid, har haft ont i en tumme i 14 dagar och man tror ju det

                                   ska gå över men det har blivit lite värre, kan inte böja på

                                   tummen och som tur är så är det på vänster hand.

                                   Så i morgon förmiddag så ska jag till Vårdcentralen.

                                    NU FÅR NI ALLA HA EN VACKER DAG OCH NJUTA.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards