Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 23 april 2013

Av Lillis - 23 april 2013 08:45

                                En mycket grå morgon och regnat har det oxå gjort.

                          Som jag berättade i går så skulle jag på seans med

                                       Pehr Trollsveden  

                 När vi åkte dit så kände jag mig väldigt orolig och spänd och

                 jag tänkte att hoppas att han inte gär på mig men det gjorde

                 han. Pehr fick kontakt med en kvinna på min fars sida och det var

                 min farmor som han pratade lite om. Sen gick han över på min

                 mammas sida och då fick jag välja vem jag ville ha kontakt med

                 och då valde jag min mamma och han pratade mycket om henne

                 och allt han sa om henne stämde och han framförde även budskap

                 från henne till mig. En mycket känsloladdad kväll för mig.

                 Han berättade oxå att många positiva saker ska hända i sommar

                 för mig och min familj och det hoppas jag på och även saker som

                 ligger lite längre fram. Han sa även att jag skulle skaffa mig

                 Björkaska för min hälsa.

                 En helt otrolig och bra kväll, men hade jättesvårt att somna och

                 har även varit vaken mycket i natt

                         ÖNSKAR ER ALLA EN BRA TISDAG.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards