Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Lillis - 24 april 2013 11:40

                            En dag med sol men fy sjutton vad det blåser ute,

                            ser det från mitt vardagsrumsfönster.

                            Nu har jag valsat runt med snabeldraken så nu

                            ser det skapligt ut ett tag.

                            I går var jag och köpte Björkaska som

                            Pehr Trollsveden rekommenderade mig, det är ett

                            kosttillskott, och det innehåller allt som kroppen

                            behöver för att må bra, så nu ska vi se om det blir

                            lite fart på kärringen och det är inte helt fel.

                            Efter lunch ska jag ta en promenad och få lite luft.

                             HA EN FORTSATT BRA ONSDAG.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards