Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2013

Av Lillis - 22 april 2013 11:38

                          En mulen måndag har vi, men helgen bjöd på ett underbart

                     väder, har försökt att varit ute så mycket som möjligt

                     och bara njutit i det vackra vädret.

                     I kväll så ska iväg till Kolbäck på stor Seans med

                     Pehr Trollsveden, känns spännande och samtidigt lite

                     läskigt men roligt ska det bli.

                     Såg när jag var ute på min promenad att dom planterat

                     ut lite blommor både här och där och det lyser ju upp

                     stan lite och det behövs.

                     NU ÖNSKAR JAG ER ALLA EN BRA OCH SKÖN DAG.  

Av Lillis - 20 april 2013 12:51

                           En helt underbar lördag med en sol från en klarblå

                           himmel. Njöt i fulla drag när jag var ute på min

                           promenad, ska gå ut om en stund igen det är lika

                           bra att passa på när vädret är bra och sedan så

                           är det fint att titta på alla vårtecken som poppar

                           upp överallt.

                                  ÖNSKAR ER ALLA EN SKÖN OCH BRA HELG.  

Av Lillis - 19 april 2013 12:00

                                Duggregnar och blåser så det står härliga till, men det

                          är inte mycket att göra åt, bara att blocka framåt till

                          värmen kommer till oss.

                          Har nu varit ut på en promenad och även handlat köpte

                          oxå med mig Thai mat hem som jag ska njuta av senare

                          under dagen.

                          Måste oxå få säga att det inte var ett dugg skönt ute.

                          I kväll så får vi sätta på oss dansskorna och dansa

                          loss i en Rumba.

                           HA EN SKÖN FREDAG, SÅ HÖRS VI I MORGON IGEN.

Av Lillis - 18 april 2013 12:06

                                Regnet det bara öser ner och jag är så våt om både

                          skor och strumpor efter men promenad till och från

                          Vårdcentralen.

                          Blodtrycket hade gått upp igen, så Distriktssköterskan

                          gick och pratade med läkaren så nu fick jag ytterligare

                          en tablett som ska vara ett komplement till dom andara

                          2 tabletterna, så nu får jag hoppas att det blir bra, ska

                          tillbaka i mitten av Maj om inget annat händer.

                            EN BRA DAG ÖNSKAR JAG ER, TA HAND OM ER.  

Av Lillis - 17 april 2013 12:15

                               Sol och moln i en salig blandning, och det blåser som

                          bara sjutton ute.

                          I går var en sådan dag som jag tyckte allt var trist

                          och tråkigt men i dag så känns allt bättre igen.

                          I morgon förmiddag ska jag tillbaka till Vårdcentralen

                          och kolla blodtrycket igen, då får ni hålla tummarna

                          att det gått ner.

                          Ska snart göra mig ordning och gå ut på en liten sväng.

                          SNUTTAN OCH JAG ÖNSKAR ER EN BRA DAG.  

Av Lillis - 16 april 2013 11:57

                             Så dimmigt och grått under morgonen man såg knappt ut,

                        Men nu har det lättat i alla fall och det känns i luften

                        att våren är på väg, var ganska så varmt ute.

                        Lite vårtecken såg jag allt när jag var ute, men vad 

                        hjälpte det när kameran låg hemma till ingen nytta.

                        I kväll så är det ett nytt avsnitt av Biggest loser som

                        jag måste se, vad jag beundrar dessa personer som

                        får kämpa och slita.

                        Har inget mer att skriva om återkommer i morgon.

                         EN FORTSATT BRA TISDAG ÖNSKAR JAG ER.

Av Lillis - 15 april 2013 11:22

                                I dag så regnar det från och till hela tiden ser nästa

                          ut som det skulle vara höst, fast ganska så skönt var

                          det ute.

                          Började min dag med ett tvättpass så nu är det avklarat

                          för denna gång.

                          Hoppas att ni alla har haft en bra och skön helg?

                          Min helg har varit lugn och skön, har tagit dagen som

                          den kommit, i går så kom Rita över en stund  och då

                          blev det mycket prata och även fika.

                          I kväll så måste jag titta på Livet blir bättre, denna

                          gång är det Camilla Henemark så det handlar om.

                            ÖNSKAR ER EN BRA OCH FIN DAG.

Av Lillis - 13 april 2013 11:17

                      Nu har det regnat sen i går eftermiddag och regnar

                 fortfarande, trotsade regnet och gick ut på en liten

                 promenad och såg då att nu är det inte mycket snö

                 kvar. Så nu får vi hoppas att efter regn så kommer

                 solsken,

                 Nu så tänker jag hålla mig inne resten av dagen och

                 bara vara.

                 Så mycket känslor det var i Let's dance i går, tror

                 nog inte att ett öga var torrt.

                 Jag trodde nog att Sofia eller Robban skulle åka

                 ut, nu blev det Robbanas tur denna gång.

                   EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards