Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg under april 2013

Av Lillis - 12 april 2013 11:12

                          I dag så lyser solen med sin frånvaro, kyligt var det

                          oxå. Som alltid om fredagarna så är det handling

                          inför helgen som gäller så nu är det avklarat.

                          Var ju till Vårdcentralen i går och kollade blodtrycket

                          och fortfarande så ligger det för högt, ska tillbaka

                          nästa torsdag igen.

                          På vägen till vårdcentralen så går jag förbi

                          Rothoffsparken så jag gick in och tittade om det kommit

                          upp något jag kunde plåta, men så var icke fallet.

                          Går oxå utefter ån och på sommaren är det så vackert,

                          tog denna bild där som jag tänker visa för er.

                          Nu får vi ladda upp för Let's dance i kväll.

                            HA EN BRA OCH SKÖN FREDAG.  

Av Lillis - 11 april 2013 11:18

                    Har nu skickat in deklaration via sms så smidigt och bra.

                    Under eftermiddagen så ska jag till Vårdcentralen

                    och kolla om blodtrycket har blivit bättre sen jag fick

                    utöka med ytterliga ett piller, och det hoppas jag för jag

                    blir lite stressad av detta.

                    Solen skiner och det var riktigt skönt när jag var på min

                    promenad, gick oxå en sväng om stan skulle titta om jag

                    hittade något och kan ni tänka er att det gjorde jag så

                    denna fick följa med mig hem, den är grön men det syns

                    inte på bilden.

                            EN FORTSATT BRA DAG ÖNSKAR JAG ER.  

Av Lillis - 10 april 2013 11:52

                 I dag har jag bloggtorka som heter duga,

                 men jag kan i alla fall önska er en bra

                 onsdag, var rädda om er så hörs vi i morgon.

                               KRAM PÅ ER.

Av Lillis - 9 april 2013 11:35

         Efter en mycket kall morgon så började lilla solen

         på att titta fram igen.

         I dag så var det faktiskt rätt så skönt ute, inte

         lika kallt och blåsigt som i går så en skön promenad

         blev det allt.

         Skulle behöva att putsa fönstren och även byta

         gardiner och även tvätta målningen i köket, men

         eftersom dom kommer och byter mattor i hall och

         kök under April månad, kan nog tänka mig att det

         kommer att damma ganska så mycket när dom håller

         på, därför är det bättre och vänta tills allt är klart.

         Under eftermiddan så kommer Greta över en stund

         och det blir så trevligt

            ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN DAG.  

Av Lillis - 8 april 2013 11:43

               Och nya utmaningar, återstå att se vad denna vecka

               har att bjuda på.

               Sol från en klarblå himmel har vi i dag, lite skillnad

               mot i går när det snöade från och till.

               När man sitter inne och tittar ut så ser det så skönt

               ut, när jag kom ut så var det så kyligt och blåsigt

               så i dag blev det ingen lång promenad.

               I kväll så måste jag titta på en ny omgång av

               Livet blir bättre, i kväll så handlar dem om

               Andreas Lundstedt tror att det blir gripand och bra.

                NU ÖNSKAR JAG ER EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG.  

Av Lillis - 6 april 2013 13:04

                              Även i dag så har vi en skön dag med sol, allt blir så

                              mycket lättare och skönare när solen skiner, har nu

                              varit ut på en riktig långpromenad, satte mig på en

                              parkbänk och bara njöt av solen.

                              Ni som tittade på Let's dance i går, tyckte ni att det

                              var rätt par som åkte ut i går?

                              På min promenad så såg jag det första vårtecknet,

                              bilden blev inte så bra men jag visar den i alla fall.

                                 ÖNSKAR ER EN BRA OCH SKÖN HELG.  

Av Lillis - 5 april 2013 11:46

                                Nu är det bara att njuta av dom vackra dagarna så

                                det bjuds på, läste i tidningen att det skulle komma

                                mera snö och det gillar jag inte.

                                Det var någon som undrade om jag handlade något

                                när jag och Siv  var på stan i går, men jag hittade

                                inget som föll mig i smaken.

                                Efter lunch så ska jag gå på en promenad och även

                                gå och handla lite ätbart.

                                Nu på morgonen så har jag tränat inför kvällens

                                Let's dance, plockade fram snabeldraken och vi

                                tog en stilla vals, men måste nog säga att han var

                                inget bra på att föra så det rollen fick jag ta på

                                mig men vi kom i alla fall runt.

                                 EN BRA OCH SKÖN FREDAG SKA NI HA.

Av Lillis - 4 april 2013 09:35

                                         Även i dag så har vi en strålande vacker dag.

                                 Hade så mycket gammalt bröd, så nu på morgen

                                 gick jag ner till Stadsparken och matade änderna.


                                 I dag så vill jag Gratta min yngsta dotter Liselotte

                                 som fyller 42 år.  

                                  Tänk vad åren går fort, du var bara 13 månader när

                            vi fick glädjen att ta hand om dig. En bra födelsedag

                            önskar jag dig.

                            Om några timmar så ska jag ner på stan och träffa

                            Siv, vi ska gå och äta lunch tillsammans och även gå

                            och titta i affärerna om dom fått in något snyggt.

                              ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH FIN DAG.

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards