Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 13 maj 2013

Av Lillis - 13 maj 2013 11:22

                           Så var det åter dax för ett tvättpass nu på morgonen.

                           I morse när jag tittade ut så fick jag se en skata som

                           jagade en liten harunge och den sprang för glatta livet,

                           såg inte hur det gick sen för den lilla kraken försvann

                           in i buskarna och skatan efter.

                           I dag så är det sol och moln i en himla röra, men det var

                           ganska så skönt ute.

                           Helgen hos mig har varit lugn och skön inga större

                           utsvävningar.

                           I går var jag hem till barnbarnet Maria och Mikael

                           och grattade honom, han fyllde år i lördags, så fick

                           jag en mysig och trevlig stund med mina nära och kära.

                           Måste få visa er tunikan jag köpte förra veckan.

                                  EN BRA OCH SKÖN MÅNDAG SKA NI HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards