Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 21 maj 2013

Så rörigt!

Av Lillis - 21 maj 2013 12:49

                          Fy sjutton vad rörigt jag har i mitt hem, har nu fått

                          hjälp att flytta möblerna som står i hallen och köket,

                          så nu står allt i vardagsrummet och lite i sovrummet,

                          och Snuttan springer bara runt och tycker att allt

                          är så konstigt.

                          Nu får jag hoppas att dom kommer och lägger mattorna

                          i morgon som dom lovade, annars så blir jag knäpp.

                          Vädret i dag är mulet och grått, regnet hänger i luften

                          men det var ändå ganska så skönt ute.

                          HA EN BRA DAG  OCH VAR RÄDDA OM ER.

 
 
Corina

Corina

21 maj 2013 13:09

Men det blir säkert väldigt fint när det är klart ! Du får tänka på det så kanske det blir lättare att stå ut :) Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

21 maj 2013 13:09

håller tummarna för att de kommer imorgon så att allt blir klart snabbt, jag gillar heller inte oreda, då vantrivs jag på en gång
likadant väder här också
var rädd om dig också vännen
bamsekramar <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Anita

Anita

21 maj 2013 14:56

Det är alltid jobbigt att vänta på hantverkare. En dag är det klart och ett minne blott. Lita på det vännen och då känns det också väldigt fräscht och roligt. Jag försöker trösta dig ;)
Vi hörs på FB ... Jag skall lägga ut en liten video nu som jag tog när jag var med Livskamraten i skogen ...
Stor kram till dig vännen min !!

http://resenarskan.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

21 maj 2013 15:00

Ops ... det har jag missat att du har hanverkare hos dig igen. Stackars lilla Snuttan ;.) Men den så får fint får lida pin så ...
Ha en bra dag fina du/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

21 maj 2013 21:28

Ja dessa hantverkare. Vi har väntat nu i snart två månader på att de skall bli klar med vårt badrum. Men det är många inblandade så det tar tid. Tur att vi har en toalett/dusch till.Ha det så bra nu resten av veckan.

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

21 maj 2013 21:30

Misströsta inte min vän, se det positiva i röran, du kommer att få det så fint och då var det värt alla denna röran.
Kramen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

22 maj 2013 00:59

Håller tummarna att dom kommer idag så du får fint. Vet de e jätte tråkigt att ha det rörigt...du får njuta desto mer när det blir färdigt.
Ha en skön dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards