Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

SOL!

Av Lillis - 28 maj 2013 12:40

                                  Slog upp mina ljusblå till en underbar morgon med en

                           strålande sol, gjorde i ordning kaffe och gick ut på

                           balkongen och satte mig njöt av kaffet och värmen.

                           Har oxå varit ute en sväng och gott så skönt.

                           Om en stund så ska jag ta och sätta mig på cykeln

                           och cykla ner till Jysk och se om jag hittar något.

                           Nu är det bäst att passa på och vara ute så mycket

                           som möjligt när vi har fina dagar.

                           Slutar med denna bild från Stadsparken.

                             EN FORTSATT BRA DAG SKA NI HA.  

 
 
ansepanse

ansepanse

28 maj 2013 12:56

vilken underbar sommarbild, är det något särskilt som du är på jakt efter? eller bara så där i allmänhet att du letar efter något du vill ha
här är nog inte vädret lika fin som hos dig men det går att njuta ändå
kramar vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

28 maj 2013 13:15

En riktig meditationsbild ... bra fångat av dig vännen :-)
Sol och värme här hos mig också och nu börjar jag med att bli bortskämd av detta ;.) Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

28 maj 2013 13:31

Trevligt att gå en runda på Jysk! Dom har trevliga Saker. .kram!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

28 maj 2013 13:50

Det är för varmt här i dag, svetten bara rinner och jag mår piss, värme omkring 20-22* är en skön värme, men nu 29,3* i skuggan är för mycket. En fin stadsparksbild, skulle vilja ta ett dopp där nu.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

28 maj 2013 17:41

Ja visst är det underbart att värmen har kommit tillbaks.
Men det vart så kvaft på em o jag trodde åskan skulle komma men nääää den blåste nog bort får jag hoppas.
Fint foto du tagit!
Hoppas du hittade något på Jysk!
Ha en fin kväll!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

29 maj 2013 09:31

Skicka hit lite av dom fina dagarna, här är det mest grått och trist :(
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards