Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Lillis - 3 juni 2013 12:16

                                Efter en morgon när jag inte visste hur vädret skulle

                          bli så sken det upp och blev en kanondag så varmt

                          och skönt.

                          Såg under min promenad att änderna har fått ungar

                          så små och söta, försökte att ta kort på dom men

                          fick inte till det dom dök ner i vattnet men får försöka

                          en annan dag.

                          Nu håller jag på och rostar grönsaker som jag ska äta

                          till lunch.

                          Sen blir det att gå ut igen i det vackra vädret och ta

                          vara på denna dag.

                           EN BRA OCH FIN DAG ÖNSKAR JAG ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards