Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Lillis - 11 juni 2013 09:56

                       Kommer att ta lite ledigt från bloggen, men jag kommer

                       att gå in och läsa era bloggar och även kommentera.

                       Kommer själv att skriva några gånger i veckan. Vill

                       passa på att vara ute så mycket som möjligt när det

                       är fina dagar.

                       I morse så var jag på röngten med min tumme och fort

                       och smidigt gick det. Kommer att få svar från min

                       läkare 25/6 blir spännande och se vad som hänt med den.

                       I går eftermiddag så kom mitt barnbarn Maria hem till

                       mig och en trevlig och mysig stund fick vi tillsammans,

                       måste få visa vad hon gjort åt mig, visst var det fint.

                       HA EN BRA DAG, NJUT OCH HA DET SKÖNT.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards