Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av Lillis - 18 juni 2013 11:28

                                  I morse så var jag tidigt ute och cyklade, tog en sväng

                           till Willy:s som öppnar kl:8, tycker inte om att trängas

                           med massa folk, det var därför jag åkte så tidigt.

                           Köpte Matjessill, gräslök och gräddfil så nu förstår

                           ni kanske vad jag ska äta till lunch. Handlade lite

                           annat smått och gott som ska vara till midsommar.

                           Senare så gick jag och handlade lite vin som ska vara

                           till helgen.

                           Är varmt och skönt ute så det är bara att njuta av dagen.

                             På detta foto så ser ni lite av Fors kyrka.

                            HA EN BRA DAG OCH VAR RÄDDA OM ER.  










Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards