Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Lillis - 23 juni 2013 10:33

                             Nu är midsommarhelgen slut för denna gång och allt

                             återgår till det vanliga igen och det känns bra.

                             Min midsommarafton firade jag tillsammans med mina

                             goda vänner Siv och Björn, Dom bjöd på grillat som

                             smakade så bra och även godsaker att dricka.

                             Vi hade sådan tur med vädret att vi kunde sitta ute

                             hela kvällen och njuta och en jättetrevlig kväll var

                             det. Tack igen ifall ni läser detta.

                             I går så var det lugnt hos mig var ute på en promenad

                             och sedan blev det mest att vila.

                             Vad jag ska hitta på att göra i dag det vet jag inte än

                             men alltid blir det något

                                EN BRA OCH SKÖN SÖNDAG TILL ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards