Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Lillis - 25 juni 2013 11:51

                                 Nu har läkaren ringt om svaret på röntgen av min tumme,

                          ingen skelett skada och inget brutet, men jag kan

                          fortfarande inte böja på den, jag skulle få en ny tid så

                          dom får titta på den igen.

                          Oj så uppvaktad jag blev i går, kändes nästa som man

                          fyllde jämna år, under dagen så fick jag telefonsamtal

                          och även kort på posten.

                          På kvälle så kom Carina, Peter, Maria, Mike och Rita,

                          många fina presenter fick jag. En helt underbar

                         kväll blev det. Visar vad jag bjöd på så smarrigt och

                         gott var det.

                               EN SOLIG OCH FIN DAG SKA NI HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards