Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Lillis - 28 juni 2013 11:38

                           Då var det åter dax att gå och handla inför helgen.

                           Efter en natt med regn så är nu solen framme och

                           lyser upp så fint och riktigt varmt och skönt var

                           det ute.

                           Innan jag gick och handlade så tog jag en ptomenad

                           ner till änderna och matade dom, fick så mycket

                           bröd av Peter så nu är änderna mätta och belåtna

                           för den här gången.

                           Därefter så fortsatte jag hem till Anita och tittade

                           till hennes lägenhet.

                           Fick med posten i dag en ny läkartid för min tumme

                           den 24/7 men förstår inte vad jag ska dit att göra

                           när dom inte gör något åt den.

                           EN FORTSATT BRA FREDAG ÖNSKAR JAG ER.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards