Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Lillis - 23 juli 2013 09:45

                                Vilka underbara och sköna dagar vi har kan inte klaga

                          på denna sommar, lika bra att ta vara på alla fina

                          dagar så länge det varar.

                          I går så började jag veckans första dag med tvättstugan,

                          därefter så var jag nästan ute hela dagen.

                          I morse så tog jag cykeln och cyklade ner till Willy:S

                          och handlade, stannade till vid Rothoffsparken och var

                          in och tittade på allt vackert som växer där och det är

                          även så skönt att gå där och fundera på allt.

                          I morgon så ska jag till Vårdcentralen med min tumme,

                          men förstår inte vad jag ska dit att göra dom gör ju

                          inget åt min tumme men ska be läkaren att han skriver

                          en remiss till Ortopeden.

                          Visar några kort från Rothoffsparken

                                 HA EN BRA OCH SKÖN TISDAG    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards