Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 25 juli 2013

Av Lillis - 25 juli 2013 10:47

                             I går så var jag till Vårdcentralen med min tumme, det var

                             den tredje läkaren som tittat på tummen och han sa direkt

                             att du har något som kallas för Triggerfinger och så gav

                             han mig en Cortison spruta i min lilla tumme, så nu hoppas

                             jag att den blir bra igen så den går att böja.

                             En strålande vacker dag har vi så varmt och skönt, nu

                             hoppas jag att vädret håller i sig till eftermiddagen när

                             Siv och jag ska gå på After Work, ta ett glas vin, sitta

                             i solen och titta på folk o bara njuta.

                             Kommer några till foton från Rothoffsparken

                              EN BRA OCH SKÖN DAG ÖNSKAR JAG ER.    

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards