Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2013

Fredag!

Av Lillis - 30 augusti 2013 10:59

                             Åter en ny dag med allt vad det innebär, har nu varit

                             ut på en promenad och även varit och handlat lite

                             mat till mig och Snuttan som vi ska smaska på i helgen.

                             I dag så lyser solen med sin frånvaro men tyckte att

                             det var skönt ute.

                             När jag var ut på min promenad så gick jag och funderade

                             på livet, känner mig så lycklig och tacksam för allt och

                             känner mig även väldigt ödmjuk för livet.

                              ÖNSKAR ER ALLA EN BRA OCH FIN HELG.  

 
 
Margit

Margit

30 augusti 2013 11:11

Ja Lillis, visst får vi vara TACKSAMoch glad, att vi är så friska och kan vara pågång, träffa våra familjemedlemmar..och så många goda vänner vi har..och så många goda vänner..även på datorn!!!
Önskar dej en fin forsatt dag och helg!!! Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 augusti 2013 11:54

Här har det kommit störtregn hela dagen, bara grått på himmeln, ett trist väder.
Vi har så mycket att vara glada och tacksamma för, något alla bör tänka på, livet går inte i repris så njut av varje stund.
Önskar dig en fin helg / kramar många.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Spanaren

Spanaren

30 augusti 2013 13:16

Vi har sol och ca 17 grader varmt. Passande bild till dina tankar idag *ler* Livets källa, där det lilla och enkla som alltid finns runt omkring är det bästa. Värdesätta det man har och inte hungra efter döda ting. Du är så ödmjukt klok du fina vän. Ha en riktigt trevlig helg och krama om Snuttan från oss/ kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Anita

Anita

30 augusti 2013 13:25

Jaa du vännen min, man har så mycket att vara tacksam för. Varje dag är en gåva som vi skall vårda och ta hand om på allra bästa sätt och det vet jag att du gör. Du är en sann och god vän och jag är så glad att jag får vara bland dina vänner. TACKSAM för det är bara förmanet ....
Stor kram och tack för att du finns.

http://resenarskan.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

30 augusti 2013 14:39

vilken vacker bild, alla borde tänka på att man ska vara ödmjuk mot livet
ha en fortsatt fin dag vännen och var rädd om dig också
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
ansepanse

ansepanse

31 augusti 2013 11:14

Sv: jo, det blir en del gurkor :) ett tag trodde jag ju inte att det skulle bli några :)
en fortsatt fin lördag till dig också vännen <3
ha det gott - bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Maria

Maria

31 augusti 2013 15:18

Å vad jag blev glad att läsa ditt förra inlägg...glädjer även mig. Här e de lite regnigt idag men varmt å skönt. Har också varit och handlat bl.a lite godsaker å leksak till kattungen. Han har blivit så fin är nu 4 mån....ja lite godsak till Kajsa o Jocke också fick de ju bli.
Önskar dig en skön söndag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Annika

Annika

31 augusti 2013 15:55

Det var då en otroligt fin bild du visar. Ha nu en så skön helg du bara kan. Kram på dig.

http://www.badtant.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards