Välkommen till Lillis krypin

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Lillis - 11 september 2013 10:20

                           I dag så lyser solen med sin frånvaro, men dan är ju

                           inte slut än så solen kanske hinner titta fram.

                           Har nu varit ut på en liten promenad, så varmt och

                           skönt ute.

                           I går kväll så var jag hem till Rita och hjälpte henne

                           att få lite färg i håret och det blev jättebra. Vi satt

                           även på balkongen och fikade.

                           Efter lunch så ska jag plocka fram min cykel och cykla

                           hem till Sivan en stund på en fika.

                           Annars så lunkar allt på som vanligt här hos mig

                               EN BRA OCH SKÖN ONSDAG SKA NI HA.  

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards