Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2013

Nu är det helg!

Av Lillis - 26 oktober 2013 10:49

                                    I morse så var det grått och trist väder, men nu har

                              solen börjat visat upp sig och +11 grader har vi, det

                              var så himla skönt ute.

                              I går hade vi oxå en toppen dag med vackert väder.

                              Under fetermiddan så ska jag gå bort i några timmar.

                              I kväll så börjar Så mycket bättre igen och det måste

                              jag titta på, hoppas att det är bra artister med.

                              Kom ihåg att ställa om klockorna i kväll.

                              EN BRA OCH SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER.  

 
 
ansepanse

ansepanse

26 oktober 2013 11:35

vilken underbar bild, här hade vi en grådag igår och det är en grådag idag också :( blåser gör det också
önskar dig en fortsatt trevlig helg också
kramen vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
spanaren55

spanaren55

26 oktober 2013 13:03

Underbar bild och det flera ggr om. Ja jag eller vi ska också se det programmet/ kram

http://spanis55

 
Irja

Irja

26 oktober 2013 15:08

Hej vännen.****
Det var bra tag sen jag titta in här,Ja tiden rinner som iväg, utan att man vet vars den försvinner, och sommaren är alltför kort,,,, för nu är det dags att vrida klockan tillbaka, så kallat VINTERTID, fast jag här uppe i NORR har redan kyliga dagar , och några snöflingorna har dansar ner, förut var det löven, men träden står nakna nu, och väntar på vinterpälsen..... Min lördag är också mulen och småkylig -3 grader kallt, men inge snötäcke än.... den kan få vänta på sig, lagomt till JUL blir de bra ......
Ha en skön lördag med snuttan... KRAM Ia,

http://4o-Talisten

 
Cina

Cina

26 oktober 2013 17:07

Ja solen kom och försvann lika fort som den kom.
Fin bild du tagit.
Ha en fin eftermiddag.
Ja ska oxå titta på Så mycket bättre o se vad det är för artister om det är värt att titta på. Men det var ju bra förra omgången.

Ha en fortsatt fin lördagskväll!

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

26 oktober 2013 18:00

Underbar höstbild. Så mycket bättre ska jag åkso se, för jag tycker det är ett sånt glatt program. Ha en fortsatt fin lördagskväll nu!
Kramen!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Ruth

Ruth

26 oktober 2013 23:55

Lite hit och lite dit med vädret här i dag, regnstänk och uppehåll om vart annat, blåst har det gjort hela dagen, nästan sommarvärme. Vilken färgsprakande höstbild så fin.
Har nu ställt om alla klockor, nu är det bara att invänta morgondagen och se om hundarna också har fattat att det är nya tider, får nog gå upp tidigare en vad jag brukar om hundarna får bestämma. Önskar dig en fin söndag min vän.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

27 oktober 2013 11:47

Sv: mm, jag tackar för var dag med plusgrader :)
önskar dig också en fortsatt fin söndag vännen
bamsekramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Susanne

Susanne

27 oktober 2013 15:27

Jag tycker så mycket bättre var sådär efter första avsnittet. Hoppas det blir bättre efter hand. Vet inte om jag tycker personerna är så spännande. Vi får se, man kan ju alltid ändra sig ;)

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
Carita Liljendahl

Carita Liljendahl

27 oktober 2013 21:22

Intressant att hitta en bloggare från Eskilstuna! Vi har varit där rätt mycket på senaste tid då makens bägge vuxna barn, och numera även barnbarn bor där. Ska kolla vidare i din blogg nu och se om jag hittar vyer jag känner igen, du hittar några E:tunavyer också i min, fastän jag och maken annars bor i södra Finland.

http://debutsky.wordpress.com

 
Malin

Malin

28 oktober 2013 16:17

Vilken härlig bild med härliga färger :)
Klockorna är tillbaka dragna en timme :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards