Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Känner mig som ny!

Av Lillis - 28 oktober 2013 11:49

                            Nu känner jag mig som en ny kvinna igen, har under

                            förmiddagen varit hos Carina och fått lite färg i

                            håret och tänk vad lite färg kan göra att man mår

                            bättre igen.

                            Ute så är det +11 grader och solen tittar fram och

                            det var riktigt skönt ute.

                            Jag bor i en lite äldre lägenhet där det inte finns så

                            mycket elutag och eftersom jag behövde ett el uttag

                            till så ringde jag till fastighetsbolaget och frågade 

                            om dom kunde ordna detta åt mig och det skulle dom 

                            göra och då lägger dom till en avgift på hyran med

                            12 kronor i månaden, tycker inte detta är klokt men

                            det är bara att betala och se glad ut.

                                  ÖNSKAR ER ALLA EN BRA DAG.  

 
 
ansepanse

ansepanse

28 oktober 2013 13:12

nej, det låter inte klokt, bara för att du vill ha ett eluttag till
vacker bild
en fortsatt bra måndag till dig vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ruth

Ruth

28 oktober 2013 16:14

Jag har köpt färg men har inte satt i det ännu, ingen brådska. Det var ett väldans pris för att få ett eluttag extra, vad skulle det kostat om du betalade hela summan direkt ? Regn här i dag och nu börjar det blåsa, enligt min väderstation ute så blåser det nu 10 sekundmeter så nu är det på gång.
Vilket spetakulärt foto, fint är det.
Kram vännen.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

28 oktober 2013 16:16

Ja visst kan lite färg pigga upp :) kan tänka mig att det blev kanon!
Tycker det är dåligt att du får betala med pålägg på hyran!
Kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Annika

Annika

28 oktober 2013 18:02

Det är de små detaljerna som gör det, kul med lite färg så man känner sig lite piggare och finare. Men att de höjde hyran bara för att du ville ha ett till eluttag verkar lite knäppt tycker jag. Fin bild på det häftiga gräset.
Måndagskram

http://www.badtant.bloggo.nu

 
Spanaren

Spanaren

28 oktober 2013 18:50

Så fin bild!
Hutlöst ... 12:- extra i månaden för ett extra eluttag?!?! Fast det kostar väl med en stretare och annat så ...
Ha en bra dag/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

29 oktober 2013 10:07

Jaha var det dags igen med lite färg i håret, man känner sig både piggare och fräschare när man får lite färg på dig.
Vatusan ska man behöva betala för ett eluttag det var det värsta jag hört.
Ja 12 kr är väl ingen summa men ändå sniket tycker jag.
Härligt bild du fotat.

Var rädd om dig!

Kramen min vän.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

29 oktober 2013 11:10

Sv: vad skönt att du har sluppit ifrån blåsandet, jag tycker det är otäckt när blåsten tar i så att det låter om allting därute
ha en fin dag nu vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Susanne

Susanne

29 oktober 2013 15:16

Men skojar du eller? Tar dom 12 kr i månaden för alltid? Det vore ju en sak om dom la på 12 kr, och sen när du betalat av vad det faktiskt kostade att sätta in eluttaget. Då upphör betalningen. Det blir ett dyyyrt eluttag. Lurendrejeri skulle jag vilja säga..

Lite färg i håret är aldrig fel. Funderar på att fina till mig lite jag med. Men är inte riktigt överrens med mig själv vilken färg jag vill ha..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

29 oktober 2013 21:52

Det är härligt att få känna sig fin i håret. Men det här med eluttag hmmmm....
Ha en fortsatt fin vecka nu!
Kram.

http://TantGlad.bloggo.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards