Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2013

Onsdag!

Av Lillis - 30 oktober 2013 11:52

                                  I morse kl:7, 15 ringde det på dörren och utanför står

                            El killen så nu har jag fått mitt uttag, tur att jag är

                           morgonpigg.

                            Under eftermiddan i går så tvättade jag fönstren i

                            vardagsrummet och bytte gardiner känns skönt att ha

                            det klart.

                            I går mot kvällningen så fick jag ett tråkigt 

                            telefonsamtal, en av mina bästa vänninor somnade in

                            i måndags natt efter en stor hjärnblödning, tänk vad

                            livet är skört det gäller att ta vara på livet så länge

                            man kan

                                 EN SKÖN OCH BRA ONSDAG ÖNSKAR JAG ER.  

 
 
Ingen bild

Anita Fridén

30 oktober 2013 12:21

Först måste jag beklaga det tragiska med din väninna - jag vet hur det är och det gör väldigt, väldigt ont. Först kommer chocken att det hänt och när man börjar ta in det så kommer den där hemska saknaden. En tomhet som tar sitt grepp om en och det gör som jag sagt väldigt ont. Du vet var jag finns om du vill prata av dig.

Jag tvättade mina fönster för en dryg månad sen men det är nog dags snart igen.
Hoppas du har en dag utan regn och blåst - här lyser solen helt plötsligt och det känns genast bättre.
Stor kram till dig vännen min !!!

 
ansepanse

ansepanse

30 oktober 2013 12:54

beklagar sorgen <3 visst är livet skört och ibland blir vi extra påminda om det
jag vaknade 7.11 idag, om EL-killen hade kommit hit hade jag inte ens varit klädd ju :)
syrkekramar till dig vännen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Spanaren

Spanaren

30 oktober 2013 13:07

Beklagar förlusten efter en go väninna.
Ja vi bör leva och njuta ännu mera av våra dagar/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

30 oktober 2013 13:15

Ja det var verkligen ett tråkigt bud du fick.
Jag är lika förskräckt ännu av att det kan gå så illa som det gjorde
med henne.
Du vet att du kan ringa när du vill till mig min vän.

Fint foto du tagit, passa på o plocka lite kastanjer o lägg runt ett ljus o ha på bordet.

Kramen min vän.



http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

30 oktober 2013 15:44

Hehe ja tur du e morgonpigg av dig :)
Usch, jag beklagar verkligen, så hemskt!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Ruth

Ruth

30 oktober 2013 20:31

Det var snabbt fixat med elen, trist att det är så snålt med el-uttag, kan man få för många? När vi bodde i HSB lägenhet i Göteborg så var det likadant, som tur var så fixad gubben själv eluttag där det behövdes. Jag måste också putsa fönster efter allt regn och blåst, men känner inte för det ännu. Så tragiskt att din vän har gått bort så snabbt och oväntat, sådant är svårt att förstå och ta in. Vi måste vara rädda om varandra och bry oss om, allt kan få en snabb vändning.
Kram om dig vännen ♥

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

31 oktober 2013 13:03

Sv: önskar dig också en fortsatt bra dag, trots regnandet
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Susanne

Susanne

31 oktober 2013 20:10

Fy vad tråkigt. Livet är bra skört. Känner med er nära och kära..

Det var en morgonpigg elkille. Hade det varit hos mig och jag varit ledig hade han mötts av en nyväckt supertrött troll (håret åt alla håll och kanter ;))

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards