Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Ny vecka igen!

Av Lillis - 18 november 2013 11:34

                              Är några som undrat vad jag haft för mig i helgen eftersom

                              jag tog ledigt från bloggen kände bara att jag behövde ett

                              break.

                              Efter en helg med vackert väder så finns det inget att klaga

                              på. Helgen har varit lugn och skön har varit ute så mycket som

                              möjligt.

                              I lördags strax efter lunch så kom Rita hjälpte henne att lägga

                              i lite färg i håret och det blev bra.

                              Nu är jag åter lägenhetsvakt åt Anita som rest bort i 3 veckor

                              till värmen.

                              Har nu varit till Carina och klippt mig, så nu ser jag ut som folk

                              igen.

                              Har nu sätt så mycket knopp jag har i min Kaktus

                                    EN BRA DAG SKA NI ALLA HA.  

 
 
Spanaren

Spanaren

18 november 2013 12:33

Så många knopp du har att njuta av snart fina blommor också ;.)
En växt skött med massor av kärlek ... belönar dig på ett bra sätt.
Kul att du tar dig tid att njuta och låter bloggen vara då och då.
Ha en bra dag fina vän/kram

http://spanaren55.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

18 november 2013 12:54

min novemberkaktus har nästan blommat över redan men du kommer att kunna njuta länge av blommorna :)
förstår att det är skönt att ta break från bloggen ibland
önskar dig en fortsatt fin dag
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Anita

18 november 2013 14:24

Jaa, jag var lite nyfiken för det lät som att du skulle göra något riktigt spännande ... Jag vet hur det är att inte vilja blogga. Jag har funderat om jag skall börja på ny kula ett tag och berätta om lite spännande upplevelser under min släktforskning men det kanske är dumt ... Kram på dig bästa vännen min !!

 
Cina

Cina

18 november 2013 15:18

Ja det är skönt att låta bli bloggen ibland men sedan är man där o petar in ett inlägg iallafall. Svårt att låta bli har jag.
Skönt att du har blivit klippt, jag ska lägga i lite färg i mitt hår men måst först köpa hem den få se imorgon om vi tar svängen förbi Erikslund där jag köper min färg.

Ha en fortsatt fin måndag!

Kramen på dig.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

18 november 2013 20:19

Ibland är det skönt att bara få vara "ledig". Känns som om du fått en hel del gjort..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

19 november 2013 12:56

Sv: så nu är du fullt sysselsatt med att baka :) roligt
ha en fortsatt fin dag vännen
kramen <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Susanne

Susanne

19 november 2013 16:38

Såg en sån fin novemberkaktus på blomaffären idag. Den var jättestor och blommorna var i mörkt cerise. Var så sugen att köpa den tills jag insåg att jag inte hade någonstans att ställa den..

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

19 november 2013 17:33

Ibland behöver man bara ett break :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
En plats i solen

En plats i solen

19 november 2013 18:47

Javisst var den! :)

Ha en fin kväll du med :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

 
Malin

Malin

20 november 2013 22:12

Härligt att vara nyklippt :)
Behövligt med en blogg break ibland :)
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Skapa flashcards