Välkommen till Lillis krypin

Direktlänk till inlägg 26 november 2013

Tisdag!

Av Lillis - 26 november 2013 12:28

                         Nu på morgonen så var det -7 grader hos mig,

                         riktigt kallt om nästippen var det när jag var

                         ute på min promenad.

                         I går så hade jag några mysiga och trevliga

                         timmar tillsammans med barnbarnet Maria, 

                         hade gjort iordning Grekisk pyttipanna som vi

                         åt när hon kom från jobbet.

                         Under eftermiddagen så ska jag nog sätta upp

                         mina julgardiner i köket.

                         I morgon blir en mycket jobbig och tung dag då

                         min vän Greta går till sin sista vila.

                         Måste visa vilka fina blommor jag fick av Maria.

                                    HA EN BRA OCH SKÖN DAG  

 
 
ansepanse

ansepanse

26 november 2013 13:07

vad fint att du och ditt barnbarn träffas så där, otroligt fin färg på tulpanerna
hoppas att det går bra med julgardinerna
då ska jag tänka extra mycket på dig imorgon vännen <3
ha en fortsatt bra dag
kramar <3

http://kinaguld.blogg.se

 
Malin

Malin

26 november 2013 15:58

Jätte fina blommor!
Ja det är riktigt kallt om dagarna, minus grader hela dagarna igenom!
Mysigt att spendera tid med nära, det gör gott för själen!
Förstår att det blir en jobbig morgondag med många tankar/tårar!
Stor kram

http://starchild88.bloggplatsen.se

 
Susanne

Susanne

26 november 2013 17:53

Usch vad hemskt. Förstår att den dagen känns extra tung. Det brukar det vara att säga ett sista farväl.

Kramisar

http://beauty-beholder.bloggplatsen.se

 
TantGlad

TantGlad

27 november 2013 05:54

I morgon är i dag, och jag förstår det blir en jobbig dag för dig.
Styrkekramar från mig!

http://TantGlad.bloggo.nu

 
Spanaren

Spanaren

27 november 2013 07:11

Ni kallt och vi varmt och hade spöregn i går på frusna kalla isbanor. Så det kan bli ;.)
Tulpaner redan, så mysigt!
Så mysigt med att ha barn och barnbarn ... mys på du. Förstår att din Maria uppskattar dig på alla sätt och vis för det visar blommorna *ler* Goa lugnande energier till dig i dag på begravningen/ kram

http://spaanren55.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anita

27 november 2013 08:51

Tänker på dig !!! Det är alltid tungt.
Kram på dig vännen min !!

 
ansepanse

ansepanse

27 november 2013 13:20

Sv: sänder dig en massa <3-kramar, för jag vet ju vilken dag det är idag
jag tänker på dig

http://kinaguld.blogg.se

 
Cina

Cina

27 november 2013 16:57

-10 grader hade vi i går morse det var bistert vill jag lova.
Underbart vackra tulpaner du fått av Maria.
Tänker på dig idag!!!!
Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lillis - 9 februari 2015 08:22


                           Nu är helgen över för denna gång, ganska bra väder                            har vi haft förutom att det blåste som sjutton.                            I dag ser det ut som vi får en vacker dag med sol och          ...

Av Lillis - 6 februari 2015 11:18


                               I dag så är solen framme och visar upp sig så                                härligt, - 1 grad har vi, tyckte att det var riktigt                                skönt ute.                                Stora ist...

Av Lillis - 2 februari 2015 12:05


                                Snön bara vräker ner och det är vitt så                                 långt ögat kan se, tycker att det räcker                                 nu med den vita varan som kommit, men                             ...

Av Lillis - 29 januari 2015 12:24


                              Blött, slaskigt och så halt på vissa ställen, men                               just nu så tittar solen fram lite.                               Nu har jag kommit igång med träningen igen och                      ...

Av Lillis - 25 januari 2015 11:50


                               Har nu varit ute och tagit en promenad, riktigt                                skönt var det och vackert med all snö som                                 kommit.                                Nu under förmiddagen ...

Presentation

Översätt bloggen

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Väder

Live Traffic Feed


Ovido - Quiz & Flashcards